شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

نحوه محاسبه قیمت درب اکاردئونی

۵ بازديد

نحوه محاسبه قیمت درب اکاردئونی 

برای محاسبه قیمت درب آکاردئونی کافیست ارتفاع درب را درعرض آن ضرب کرده و حاصل را در قیمت روزهر‌مترمربع ضرب کنید. به دلیل نوسانات قیمت بهتراست قیمت روز هر‌مترمربع را از پشتیبانی سایت مد نظرتان جویا شوید. حفاظ آکاردئونی دارای انواع و ویژگی های مختلفی است که طبیعتا هر یک از این شرایط میتواند تاثیر زیادی بر قیمت درب آکاردئونی تمام شده داشته باشد.

از دیگرعوامل در تعیین قیمت, جنس‌ نرده استفاده شده در درب می‌باشد که به فراخور‌نوع,  قیمت متفاوتی دارند. مدل چهار چوب و لولای دربهای آکاردئونی نیزاهمیت بسیاری در قیمت آن‌ها دارد.هر چه درب جمع ‌و جورتر بوده وعرض کمتری داشته باشد، باعث می‌شود تا وزن‌ کمتر و در نتیجه قیمت پایین‌تری پرداخت شود.

ارتفاع درب نیز در قیمت آن تأثیر دارد, هر چه به درب کوتاه‌ تری نیاز داشته باشید ، قطعاً هزینه کمتری خواهید پرداخت.

همچنین نوع طرح حفاظ اکاردئونی هم روی قیمت آن مؤثر است. هرچه طرح ساده‌تر باشد و از گل‌های سنگین استفاده نشده باشد، وزن کمتری داشته و ارزان‌تر خواهد بود.

و درنهایت تراکم تسمه درب آکاردئونی هم مهم است, هر چه فاصله تیغه‌های عمودی حفاظ آکاردئونی بیشتر باشد ، به معنای استفاده کمتر از تیغه‌های عمودی و در نتیجه کاهش قیمت درب اکاردئونی است.

چرا منازلمان باید حفاظ شاخ گوزنی داشته باشند؟

۴ بازديد

چرا منازلمان باید حفاظ شاخ گوزنی داشته باشند؟

 

چرا حفاظ شاخ گوزنی؟ پاسخ به این سوال ساده است. این نوع حفاظ از قدیمی ترین و پرفروش ترین نرده هاست که بالاترین سطح ایمنی را برای دیوار فراهم می کند. متاسفانه بالا رفتن آمار سرقت به همه‌ی ما ثابت کرده است که دیگر روش های مرسوم قدیمی درحفاظت از منازل‌ مان کارساز نیست. امروزه برای حفاظت تا 100 برابری‌ گذشته باید با نسل جدید از حفاظ ها, به‌ویژه  حفاظ شاخ گوزنی, آشنا شویم.

برای پی بردن به راز و رمز محبوبیت حفاظ شاخ گوزنی تا انتهای این مقاله در کنار ما باشید تا شما هم بتوانید بهتر از گذشته در برابر سارقین ایمن باشید.

ظاهر زیبا حفاظ شاخ گوزنی

۳ بازديد

ظاهر زیبا حفاظ شاخ گوزنی

ظاهر زیبا حفاظ شاخ گوزنی به یکی از عوامل برتری این نوع حفاظ تبدیل شده است. بسیاری از معماران برای جلوه بهتر ظاهر ساختمان این نوع از حفاظ را به انواع دیگر ترجیح میدهند چرا که علاوه بر امنیت، ظاهر ساختمان هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

در مقایسه با حفاظ بوته ای، برخی افراد به دلیل این که حفاظ های بوته ای معمولاً شلوغ تر و پر تراکم تر به نظر می رسند ترجیح می دهند تا از حفاظ های شاخ گوزنی که سادگی بیشتری دارند استفاده کنن.بهتر است بدانید اگر‌چه حفاظ های بوته ای معمولاً تراکم بیشتری دارد اما چنآنچه شما یک حفاظ بوته ای و یا شاخ گوزنی مرغوب تهیه کنید تفاوت چندانی در حین استفاده از این محصولات برای شما وجود نخواهد داشت. چرا‌که هر یک ازآن‌ها به نوبه خود امنیت مناسبی در محل مورد نظر ایجاد خواهند کرد.

نصب حفاظ شاخ گوزنی

۲ بازديد

نصب حفاظ شاخ گوزنی

نصب حفاظ شاخ گوزنی مسئله ای است که دردسر زیادی برایتان نخواهد داشت. نحوه نصب این نوع از حفاظ, به نوع و جنس دیوار مد نظرتان برای نصب بستگی دارد و به فراخور انواع دیوار میتوان روشهای متفاوتی را در پیش گرفت.

اگر دیوارآجری باشد,نصب با ایجاد حفره‌هایی با فاصله‌ی یک متر و پایه هایی T مانند صورت میگیرد.برای دبوار بتنی کار کمی مشکل تر است, چرا‌که برای حفر عمق 1 متر سختی و ضخامت بتن بیشتر است. برای دیوار پلکانی  به دلیل ساختارش بهتر است نصب حفاظ گوزنی با ارتفاع بالاتر را در پیش بگیریم. در نهایت برای دیوار سنگی حفره ها بهتر است به اندازه 5 تا 10 سانتی‌متر عمق داشته باشند و حفاظ با فواصل 1.5 متر بر‌روی دیوارنصب شوند.

عوامل موثر بر افزایش امنیت حفاظ شاخ گوزنی منازل

۳ بازديد

 عوامل موثر بر افزایش امنیت حفاظ شاخ گوزنی منازل

تاثیرعوامل موثر بر افزایش امنیت حفاظ شاخ گوزنی منازل امریست غیر‌قابل انکار. برای یک سارق,هرچند حرفه‌ای, به دلیل وجود متراژ زیادی از این حفاظ که دارای نوک بسیار تیز و برنده هستند بالا رفتن از دیوار و عبور از این نرده ها بسیار دشوار, طاقت فرسا و زمانبر میشود. تا جاییکه احتمال سرقت با وجود حفاظ شاخ گوزنی بسیار بسیار ناچیز شده و به سمت صفر میل پیدا میکند.

نکته  بسیار حائز اهمیت در تامین امنیت بالا این نوع از حفاظ ها, توجه به این نکته است که هنگام سفارش باید از نمونه دارای عرض و ارتفاع و تراکم مناسب استفاده کرد تا سارقین نتوانند به راحتی از آن عبور کنند. چرا که این حفاظ ها جز اولین مراحل بازدارنده برای سارقین هستند.

اولین مطالب آزمایشی من

۱ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۲ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.